glitter-graphics.com [url=http://glitter-

Monday 3 September 2012

USIM memanggil

assalamualaikum...
hai sahabat2 semua..
bagi yg mengaji di IPTA 2x, mesti tengah menghitung hari shja untuk kembali belajar di UNIVERSITI masing2x... just like me... huhu
tinggal beberapa hari saja lagi mira nak balek ke nilai... dah nak kena tinggal rumah dah..waaa!! sedey2..
rasa macam sat ja masa berjalan..xsangka dah 2 bulan mira kat rumah (saat yg menggembirakan adalah di rumah bersama keluarga)
rasa macam nak angkat USIM letak kat depan rumah je..kalau la boleh (kalau2 nie smua nya boleh kan?kan? )
bukannya xbest belajar sana..best sangat..ada ramai kawan..kawasan yg cantik..U yg besar..prof2 yg baik.. bilik2 beraircond.. tp entah la..napa berat je hati nie nak pergi sana..
mungkin sebab "TUTTTTTTTTTTTTT" , tue yg malas nak pergi...
*tuttt adalah sejenis rahsia yg xboleh di beritahu

hati dah rasa malas nak pergi,
kaki pon dah  malas nak melangkah ke sana,
mata lagi la malas nak tengok,
telinga dah berdarah nak mendengar,
mulut..ermm..malas nk bercakap pasal tue...

TAPI RASA RINDU PADA USIM MENGUATKAN SEGALA ANGGOTAKU KESANA...
teringat pada kawan2 yg melambai2, memanggilku dari sana...
teringat pada kasih sayang lecturer2,profesor2 sana..
teringat pada ilmu2 baru yg akan aku perolehi...
itulah sumber kekuatanku menuju kejayaan...

YA ALLAH.. kuatkanlah aku dalam mencari ilmu di alamMU ini.. jika aku lemah berikanlah aku kekuatan, jika aku jatuh,bengunkanlah aku,jika aku tersesat, berilah cahaya padaku,agar dapat ku kembali ke jalan yg benar...
YA ALLAH.. hanya padaMU aku abdikan diriku dan hanya padaMU aku memohon pertolongan..
terima kasih YA ALLAH atas kesedaran yg telah engkau berikan...

~ semoga kita semua,umat islam akan terhindar dari kemurkaan ILLAHI dan semoga kita berjaya dunia dan akhirat... ameen :)



0 ulasan:

Post a Comment

HAI..SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI..TERIMA KASIH :)